Rozważny i romantyczna?

       Bo on miał być rozważny a ona romantyczna, z takim zamiarem tworzyłam ten komplecik.
 Z pomocą przyszły mi Senne Poranki z LemonCraft i moje ulubione kwiaty z WOC. Jak widzicie powstała karteczka i notes, a czy spełniają założenie - oceńcie sami.
                                                                                   Ona:



                                                                          
                                                                           I On:

                      
                         I ten komplecik właśnie jest nagrodą obiecaną w poprzednim poście.
Pytałam, z czego jest zrobiony piasek na mojej kartkowej plaży. Pytanie chyba nie było trudne, bo kto oglądał tego bloga, widział taki "piasek" na moich tortach. Jest to mianowicie złoty maczek cukrowy, czyli mini perełki do ozdabiania ciast. Dwie dziewczyny "poszły" dobrym tropem: Czarna dama i Barbara Niezgoda. Dla Was, moje drogie będzie nagroda. Jeżeli jesteście chętne, jedna dostanie karteczkę, a druga notesik (chyba, że same określicie, która, co woli). Prześlijcie mi, proszę na maila Wasze adresy.
Pozostałym osóbkom bardzo dziękuję za odpowiedzi. Rzeczywiście, gorczyca bardzo jest podobna.
Pozdrawiam Was serdecznie i kończę wreszcie tego posta, bo już chyba sześć razy robiłam do niego podejście.
                                                               Dobrej nocki Wam życzę!

11 komentarzy:

  1. A jednak perełki :) Cieszę się ogromnie, że udało mi się zgadnąć, już się ciesze że coś od Ciebie dostanę, bo tworzysz cudeńka :) Karteczka jest prześliczna a i notes uroczy, ja nie potrafię wybrać, więc zostawię to Tobie, dzięki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzyłam i patrzyłam i zakochałam się w tej karteczce, więc jeżeli rzeczywiście mogę wybrać to ja poproszę ją :)

      Usuń
    2. Z przyjemnością Ci ją podaruję. Zobaczymy jeszcze, co wybierze Basia. Bo jeśli kartkę, to zrobię drugą :)

      Usuń
  2. Alez piękne preznciki,wow, same cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jak ja się cieszęęęęę!!!!!!!! i dziękuję bardzo! mnie też się od razu skojarzył piasek na kartce z posypką, ale równie dobrze i ta druga ewentualność być mogła! Małgosiu obie prace rewelacyjne! , ale ja poproszę o notesik, bo po prostu cudny!!!!!! Pozdrawiam Ciebie i gratuluję wygranej Czarnej Damie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Basiu, cieszę się, że Was obie zadowoliłam :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Dla mnie obie prace są romantyczne, a przede wszystkim przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna karteczka i przepiękny notes!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace. Pełne romantyzmu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty