Najlepsze życzenia

                                                           Witajcie wiosennie!
Mam dziś dla Was kartkę uniwersalną, pastelową i kwiecistą. Użyłam w większości  papierów
z Lemoncraft  Dom Róż, tekturkowych serduszek i napisu, miętowej wstążki w kropeczki, różowych
i miętowych kwiatków oraz perełek (chociaż na zdjęciu ten kolor miętowy wygląda jak niebieski).
Do wykonania tej pracy zainspirowała mnie tablica kwietniowego wyzwania na blogu Rapakivi.
Elementy jakie odnalazłam i umieściłam na mojej kartce to: bukiet kwiatów (miętowe i różowe), kokardka, serduszka, tekturkowa wstążka z napisem, oraz perełki.



 

                                                Kartkę zgłaszam na wyzwania do:
 
Zapraszamy do zabawy
 
oraz

10 komentarzy:

  1. Piękna karteczka! dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Pooglądałam Twoje prace i powiem, że bardzo podobają mi się! Jak nic, zajrzę tu nie raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do mnie ponownie. Ja też chętnie odwiedzam Twój blog i podziwiam śliczne prace. Pozdrawiam

      Usuń
  2. piękna karteczka, rewelacyjne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicza :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi dołączyć do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, cudowne kolory!. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://ninahscrapworld.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka i te kolory! Będę tutaj częściej zaglądać a bloga dodaje do obserwowanych :) Zapraszam do siebie http://ninahscrapworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty